close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שבירת שגרה במשרד: 4 דרכים מלהיבות ל- Happy Hour

מערכת שורשכט חשוון, תשפ27/11/2019

דרך מיוחדת לשבור את השגרה במשרד ולהציע לעובדים חוויה מעניינת. רוי שוקולד

תגיות:
צילום: רוי שוקולד
רוי שוקולד
מפעם לפעם אתם מתכננים Happy Hour לצוות, הרמת כוסית לכבוד החג או מפגש לכלל העובדים. אם אתם רוצים להציע להם כמה פינוקים מיוחדים אבל לא ממש בטוחים איך עושים את זה נכון, הנה כמה דרכים מדליקות לשדרג את החוויה כולה.

הפתרון הצבעוני: מקרונים
כשאתם מארגנים Happy Hour לעובדים, אתם רוצים להפוך את החלל המשותף או את חדר הישיבות למרחב ססגוני, שונה ומיוחד. דרך טובה לעשות את זה היא באמצעות מגשי אירוח חגיגיים,
צילום: רוי שוקולד
ואין כמו מבחר מקרונים עם שפע של מילויים כדי להשיג את היעד הזה. תוכלו ליהנות מטעמים מופלאים כמו גנאש שוקולד אלכוהולי, פירות יער, מקלות וניל או קרם פיסטוק, ולהכניס המון אנרגיות בזכות הצבעים המשגעים.

הפתרון הקלאסי: קינוחי כוסות
יש משהו קסום ומיוחד בקינוחים המוגשות בכוסות אישיות. אולי זהו שילוב הטעמים, אולי ההגשה האינטימית שמאפשרת לכל אחד לטעום בדיוק את מה שמתאים לו, ואולי אלה המנות הקטנות שמעניקות לנו הזדמנות לטעום קצת מהכול. אז לקראת האירוע המתוכנן בחרו את הטעמים המובחרים והציעו לצוות שלכם מוס שוקולד, מוס עוגיות לוטוס, מוס פיסטוק ב-3 שכבות או מוס וניל עם עוגיות אוריאו.

הפתרון המושחת: מגשי סושי מתוקים
חובבי הסושי מכירים היטב את מגשי המסיבה הגדולים, אלה שמונים עשרות יחידות מהמעדן המועדף עליהם, ואף כמויות גדולות הרבה יותר. להרמת הכוסית או לישיבת הצוות תוכלו להזמין מגשי סושי שוקולד, ואת רול האורז יחליפו טראפלס עשירים בטעמים, מקרונים חגיגיים במיוחד, פרלינים עם מילויים שקשה לעמוד בפניהם ועוד שפע של פינוקים מתוקים שיעניקו לכל אחד את הטעמים המועדפים עליו, בין הוא מעדיף את השוקולד המריר, הקרמל המלוח או קרם האגוזים המתקתק.

הפתרון המוכר והאהוב: ממתקים של פעם
כשהיינו ילדים אהבנו את המקופלת המופלאה, בעיקר בזכות הפשטות והעושר שקיבלנו בכל טעימה ובכל ביס. את שולחן המתוקים במהלך ה-Happy Hour או הרמת הכוסית תוכלו לשדרג עם מקופלות ענקיות בטעמי שוקולד מריר, לבן או חלב, ותהיו בטוחים שכולם ייהנו מזריקת האנרגיה הזו.

כמובן שלצד השוקולד המשובח תוכלו להוסיף יין איכותי, זה שמשלים את הטעם ומעניק תחושה אמיתית של חופש, סטייל ויוקרה. בין אם אתם מפיקים אירוע חברה חגיגי או פעילות אינטימית לצוות הקטן שלכם, זה כל מה שצריך כדי לשבור שגרה בדרך שונה וטעימה.

רוי שוקולד מציעים אירוע חמישי מפנק עם כל קונספט לחוד או - ללכת עד הסוף בהרמת כוסית המשלבת הכל. היכנסו לפרטים המלאים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה